2014. december 31., szerda

1. és 2. díj

Nagyon szépen köszönöm a díjat Lanának és Ravennek egyaránt. Nagyon boldoggá tettetek vele, nincs annyi szó, amivel köszönetet tudnék mondani nektek. Imádlak titeket <3



Szabályok:

1. Írj magadról 10 dolgot!
2. Válaszolj a 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küld tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:

1. Nagyon félek az érettségitől, főleg, hogy most 12-es vagyok. 
2. Van egy bátyám, akivel sokszor szoktuk nyúzni egymást, de nagyon imádom őt.
3. Imádok 1D bromance blogokat olvasni, legyen az bármely párosítás, de a best and forever az a           Larry.
4. Nem is tudom, hogy bukkantam rá ennek az angol verziójára, de nagyon örülök, hogy ráakadtam       az as you wishre, mert nagyon a szívemhez nőtt.
5. Kisebb koromban asszem 8 évig úsztam, majd elkezdtem vívni, végül átáltam (a szüleim                       legnagyobb örömére, persze hogy a legdrágább sportot űzöm :3 ) a lovaglásra.
6. Néha, mikor bármi bajom van, csak bedugom a fülesemet és elindítok egy-két 1D számot, amik           hihetetlen módon meg tudnak nyugtatni, elfeledve az akkori problémámat.
7. A legnagyobb álmom elmenni Bécsbe a fiúk koncertjére júni 10-én, csak sajnos barátnőm nem tud       velem jönni, én meg nem tudom kivel tudnék elmenni.://
8. A körülöttem lévők azt mondják rólam, hogy nagyon pozitív személyiség vagyok, mivel mindenben       csak a jót keresem/látom.
9. Imádom a macskákat, élek-halok értük, éppen ezért allergiás is vagyok rájuk.xddd
10. Újévi fogadalmam még nincs, majd kitalálok valamit..vagy nem.xdd


10 válaszom Lanának:

1. Mi a legfontosabb számodra egy történetben, amit olvasol?
    Hogy legyen mondanivalója, lelke a történetnek, ne csak üres szavakból álljon. 

2. Egy történet meg tud téged hatni annyira, hogy a könnyeidet adod érte?
    Nem nagyon vagyok az az érzelgős típus, de egy-két történetnél megvallom, elmorzsoltam néhány       könnycseppet.

3. Mivel töltöd a szabadidőd?
    Általában olvasni szoktam bromance-okat, fordítani és a barátaimmal beszélgetni.

4. Adni vagy kapni?
    100%-ban adni.

5. Ki a kedvenc shipped és miért?
    Imádom Larryt, nagyon csodálatos és szeretetreméltó a kapcsolatuk. Igazából ha úgy vesszük, a         példaképeim is, hiszen csak remélni merem, hogy találok magamnak egy olyan férfit, aki odaadó        lesz és annyira fog szeretni, ahogy ők egymást.

6. Vannak olyan bloggerek, akikre példaképként nézel?
    Nagyra tartom Becca, Dreamy és Zsoo írástudását, remélem, egyszer fele olyan tehetséges leszek,       mint ők.

7. Miért kezdtél el pont meleg történetet írni?
   Rengeteg olyan ember van, akik elítélik őket, csak mert a saját nemükhöz vonzódnak, és szeretném      megértetni legalább egy kis részével, hogy attól még hogy nem a másik nemet szeretik, ugyan              olyan emberek, mint mi.

8. A szüleid vagy a barátaid tudják, hogy ilyen témakörökben alkotsz?
    Egyedül az osztálytársam tudja, aki bár nem szereti a melegeket, mégis megszerettettem vele               Larryt.

9. Sok blogot olvasol? Vagy inkább a könyveket szereted?
    Rengeteg olyan blog van, amiket olvasok, vagy már elolvastam, és bár jobban szeretem a                     könyveket, azért nem olvasok azokból csak egy-kettőt, mert még egy Larrys könyvet sem láttam           még.xdd Na majd ha Beccának sikerül kiadnia a Tanítványt, az elsők között leszek, aki megveszi.:3

10. Mi inspirál téged a legjobban?
      Hogy megmutassam a világnak, a melegek is épp oly annyit érnek, mint mi.


10 válaszom Ravennek:

1. A szívednek vagy az agyadnak engeded, hogy vezessen?
   Sokszor próbálok a szívemre hallgatni, mégis van, mikor az agyam győz.

2. Van olyan fajta édesség, amit nem szeretsz? Esetleg mi a kedvenced?
    Bármi, amiben dió vagy mazsola van, azt ki nem állhatom(ezért karácsonykor sütni kell nekem más     sütit:P ). Hmmm.. kedvencemnek az oreós milkát mondanám, az jöhet tonna számra.

3. Milyen blogtémák(történetek) keltik fel a figyelmedet legelsőnek?
    Élek-halok a bromance-okért, ezért azokat mondanám, különösen a Larry az, amit ha meglátok,         rögtön bele kell olvasnom. Régebben sokat olvastam misztikus blogokat(pl.                                           angyal,vámpír,vérfarkas,stb..), de manapság már igen keveset találok belőle.

4. Van szerencseszámod, esetleg tárgyad, napod?
    Nem vagyok babonás típus, de ha mondani kéne egyet, az a 3 lenne, mint szerencseszám.

5. Van hobbyd, esetleg szokásod, amit furcsának tartasz?
    Hobby, amit furcsának tartok? Talán az, hogy szeretem a bátyám idegét húzni azzal, hogy                   beviszem a szobájába a pockot(alias hörcsög), mert 27 éves létére, a maga 190 centijével fél a             hörcsögömtől.:3 (gonosz vagyok? lehet, de nem érdekel :P )

6.  Ha élhetnél bárhol a világon(vagy akár fikcionális helyen) hol élnél?
     Londonban, mivel az álmaim városa.

7.  Vannak bloggerek, esetleg könyvírók, akiket a példaképeidnek tartasz?
     Rengeteg blogos van, pl. Dreamy, Becca, Raven vagy épp Zsoo, akiket  példaképnek tartok a              hihetetlen nyelvtudása, szókincse, választékossága miatt. Könyvírót Colleen Hoovert említeném          meg, akinek a Hopeless című könyve hihetetlen módon magával ragadott, egyszerűen fantasztikus      a könyv.

8. Van sportág/sportágak, amiket űzöl? Esetleg nem, de nagyon szereted?
    3 éve már, hogy rendszeresen járok hobby szinten lovagolni, előtte úsztam és vívtam. A röplabdát       nagyon szeretem, de sajnos mivel még csak most kezdtem a suliban, nem vagyok profi.

9. Mit gondolsz, mi a legkényelmesebb módja az olvasásnak? Számítógépről, telefonról, esetleg             könyvből? Miért?
    Általában gépről szoktam blogokat olvasni. Bár tény, a telefont mindenhova magammal tudom           vinni és mikor úgy tartja kedvem, előkapom és olvasok, de ott nem is igazán blogok, inkább angol       regények vannak lementve.

10. Mit gondolsz, mi történne, ha találkoznál a szívedhez legközelebb álló sztárral? És ki lenne az?
      Ha találkoznék Louis Tomlinsonnal pl. az utcán, odamennék hozzá, és mondanám neki, hogy               "Csá tesa, mi a pálya??" xdd Na jó, viccet félretéve, szerintem lesokkolna a tökéletessége(:P ),           majd odamennék hozzá és nagy szemekkel megkérdezném tőle, hogy valóban ő-e és hogy                     készíthetnénk-e egy képet.

Kérdéseim:

1.  Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?

2. Hogyan szeretted meg ezt a műfajt, amiben most írsz?

3. Ha ihlethiányod van, mit szoktál csinálni, hogy újra formába lendülj?

4. Ha vissza tudnál menni az időben, mit tennél másképp (ha egyáltalán megváltoztatnád)?

5. Kiben bízol meg a legjobban? Miért?

6. Ha egy napra valamilyen híresség bőrébe bújhatnál, kié lenne az és miket csinálnál?

7. Mi az a dolog, ami föl tud dühíteni?

8. Milyen számodra a tökéletes világ?

9. Világsztárok közül kik az eseteid? Miért?

10. Melyik az a szám(már ha van ilyen), amit ha meghallasz, lenyugtat, elfeledteti veled az akkori             problémákat? Miért?

10 ember, akiknek tovább küldöm:

1. Raven

2. Becca

3. Dreamy

4. Edina




8. Lana









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése